כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

ארוחת ביניים משביעה

ארוחת ביניים משביעה

חטיפי הארגיה הקיימים היום בשוק הם על בסיס דגנים.  כאשר החטיף מורכב מדגן מלא הוא עשיר בסיבים תזונתיים ומשביע יותר. Nature Valley  גאה להציג את  חטיף הדגנים החדש – חטיף פופקורן. פופקורן שמקורו מתירס ,הינו דגן .יתרונו בצפיפות הקלורית הנמוכה שלו. נפח גדול עם כמות קלוריות נמוכה, ערכו הקלורי של חטיף הפופקורן  פחות מ- 100 קלוריות. החטיף מכיל כמות סיבים תזונתיים המגיעה לכ- 10% מהצריכה המומלצת של סיבים ליום. בנוסף מכיל החטיף שיבולת שועל מלאה שמהווה מקור לסיבים תזונתיים וכן למינרלים כמו מגנזיום וברזל.

כאשר כמות הסיבים התזונתיים גבוהה,  היא תורמת לתחושת שובע לאורך זמן רב יותר .השליטה בכמויות המזון מבוקרת יותר ומאפשרת המשך תהליך של ירידה במשקל ושמירה על משקל החדש..

לצורך ירידה במשקל ושמירתו ,ממליצים לאכול 4-6 ארוחות לאורך היום. חלוקת הארוחות במהלך היום מאפשרת לפזר את כמות האנרגיה שהגוף צריך בצורה מאוזנת לאורך היום ומאפשרת לגוף פעילות תקינה. החלוקה הקלאסית של הארוחות לאורך היום היא 3 : ארוחות בוקר, צהריים וערב ועוד שתיים עד שלוש ארוחות ביניים קטנות יותר בין הארוחות.

מטרתן של ארוחות הביניים היא:

  • לאזן את כמות המזון במהלך היום
  • להגיע לארוחה הבאה לא מורעבים וכך להיות מסוגלים לשלוט בכמויות האוכל
  • להוסיף משהו מתוק במהלך היום
  • אחרי פעילות  גופנית
  • לפני העבודה, באוניברסיטה לפני בחינה ועוד...
     

חדש! חטיף הפופקורן של Nature Valley נותן פתרון למגוון  ארוחות הביניים:

  • מאזן את כמות האוכל בכך שמוסיף למאזן היומי את הסיבים התזונתים
  • ארוחת ביניים מצויינת משביעה לאורך זמן, מונעת רעב מוקדם
  • החטיף מתוק ומפנק במרקם מפתיע עד 100 קלוריות – אחלה מנה מתוקה
  • ארוחה קטנה לפני ... ארוחת ביניים קטנה המספקת אנרגיה. מאפשרת לגוף להתחיל את היום , להתרכז במטלות הראשונות של הבוקר . לחילופין, מתאים לצד הקפה אחר הצהריים, בשעות בהן מתחשק משהו מתוק.

חטיף פופקורן חדש מפנק עד 100 קלוריות מכיל 10% מצריכת הסיבים התזונתיים ביום  - ארוחת ביניים נהדרת! 

פרטים והרשמה