כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

ההפתעות הטובות בביצה!

בעבר חשבו כי רמת כולסטרול גבוהה במזון מעלה את רמת הכולסטרול בדם, ורמה גבוהה בדם גורמת למחלות לב. מאחר שביצה עשירה בכולסטרול הניחו כי יש להמעיט בצריכתה. אלא שכיום ברור שלרמת הכולסטרול במזון יש השפעה מועטה בלבד על רמת הכולסטרול בדם, ומה שבעיקר משפיע על רמת הכולסטרול בדם הוא השומנים הרוויים ושומני הטראנס שבמזון. השומן הרווי ושומן הטראנס הוכחו כמעודדים היווצרות טרשת העורקים, המתבטאת בשקיעת שומנים וכולסטרול בדופנות כלי הדם וגורמת בסופו של דבר למחלות לב וכלי דם.

רוב המחקרים שנערכו בשנים האחרונות, בהשתתפות אלפי אנשים, לא מצאו קשר בין צריכת ביצים למחלות לב וכלי דם. להוכחת טענתם הם מזכירים שלביצים יש דווקא יתרונות תזונתיים חשובים, שאיכשהו נשכחו בלהט הוויכוח על הכולסטרול. יש מצבים בהם הכולסטרול דווקא חשוב מאוד ולא צריך להגביל אותו בתפריט. למשל, בתקופות של גדילה מואצת והתפתחות שכלית. בגילאי הילדות וההתבגרות יש חשיבות רבה לאספקה נאותה של כולסטרול לגוף באמצעות התזונה ובפרט באמצעות ביצים. כמות הכולסטרול המומלצת ליום הינה 300 מ"ג ליום לכלל האוכולסיה.
אכן, בביצה יש ‭300-250‬ מ"ג כולסטרול, אך היא גם מהווה מקור עשיר לחלבון, לאבץ, לקרוטנואידים, לוויטמין ‭,A‬ לחומצה פולית, לברזל ולוויטמין ‭.B12‬ הביצה מכילה כמות נמוכה יחסית של שומן רווי, ומחצית השומן שבה הוא חד בלתי רווי, הקשור דווקא בהורדת הכולסטרול הרע. רוב הוויטמינים

פרטים והרשמה