כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

שמירה על משקל גם בחופשה

כיצד נוכל לשמור על משקלנו גם בעת חופשה בחו"ל?

נופש הוא זמן של הנאה ושחרור, וכתוצאה מכך גם זמן של שינוי באורח החיים הקבוע, כולל בתחום הרגלי האכילה, מה שעלול לגרום לתוספת מיותרת של קלוריות ולהשמנה.
כיצד בכל זאת ניתן ליהנות מהחופשה ומהגיוון באוכל מבלי לעלות במשקל?

  • קחו עמכם נעלי ספורט ובגדי ספורט נוחים - גם בחופש כדאי לבצע פעילות גופנית. נסו להגיע לחדר הכושר בבית המלון, לעשות הליכות מהירות באזור או לשחות בבריכה. בחופשות בטן גב לרוב מופר האיזון בין הקלוריות שאנו מכניסים לבין הקלוריות שאנו מוציאים. פעילות גופנית מגדילה את ההוצאה הקלורית וע"י כך יכולה לאזן את הקלוריות העודפות המתלוות לארוחות השונות המוגשות, למשקאות והפינוקים הנוספים לנו בזמן חופשה. בנוסף, פעילות גופנית משחררת חומרים דמויי הורמונים המשפרים את מצב הרוח ומפחיתים את התיאבון, אז אם אנו כבר בחופשה למה לא ננצל את התרוממות הרוח עד תום?
     
  • הקפידו שארוחת הבוקר תהיה מאוזנת ותכלול מרכיבי חלבון ופחמימות, שתורמים להארכת תחושת השובע. אם אתם נהנים מבופה עשיר, יש למלא את הצלחת פעם אחת בלבד, וניתן לגוון מדי יום במאכלים שונים וכך להנות מהמבחר המוצע.
     
  •  אל תשכחו לפנות מקום בצלחת גם לירקות שתורמים לתחושת השבוע ודלים בקלוריות, נסו לוותר על המזונות עתירי השומן.
     
  • העדיפו דגנים מלאים כגון: לחמנייה מקמח מלא, פרוסת לחם מלא או מנת ברנפלקס.
     
  • העדיפו גבינות רזות, פרוסת סלומון מעושן או 2 כפות טונה.
  • הסתפקו בטעימה קטנה של מתוקים וקינוחים.
     
  • במהלך היום, הקפידו לשתות הרבה מים. שמש, ים ופעילויות שונות גורמים לאיבוד רב של נוזלים ועלולים להביא להתייבשות. כמו כן, לעיתים כאשר אנו מרגישים צמא אנו מפרשים זאת כתחושת רעב מוטעית ולמעשה לא מספקים את תחושת הצמא.
     
  • במהלך החופשה חשוב לשמור על סדר בארוחות, גם אם לפעמים קיים הפיתוי לדלג על הארוחה. כדאי לזכור שאם נגיע לארוחה הבאה מורעבים ככל הנראה נטרוף מבלי לשים לב, ולא חסרים פיתויים בארוחות, במסעדות. הסתובבות עם תחושת רעב עלולה לגרום לנו להתפתות לממתקים, גלידות וחטיפים במיני בר, כל אלו יעלו לנו גם במחיר וגם בקלוריות. לכן גם בחופשה הקפידו על ארוחת צהריים קלה של סלט או כריך.

    בהצלחה ונסיעה טובה !

    איילת נדיב, דיאטנית קלינית M.Sc, אחראית מקצועית מחלקת דיאטה ברשת סטודיו C
פרטים והרשמה