כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

יום שישי את יודעת, או כיצד לעבור את סופי השבוע ללא עליה במשקל?

סדר היום בסופי שבוע או חוסר הסדר, שונה מהמוכר והידוע במהלך אמצע השבוע, ולכן מזמין איתו אכילה מרובה יותר עקב ארוחות משפחתיות עתירות קלוריות, בילויים ויציאות עם חברים.

אז מה עושים? איך אוכלים את העוגה ומשאירים אותה שלמה?

• בצעי פעילות גופנית בסוף השבוע. היא עוזרת ל"שרוף" חלק מהקלוריות, ובעיקר מזכירה לנו, שאנו עדיין בתהליך הרזיה.

• נסי עד כמה שניתן לשמור על סדר, והשתדלי לאכול רק בארוחות ולא כנשנוש ביניהן, כדי להימנע מאכילה מתוך שעמום או מאכילה חברתית.

• הימנעי ממזונות עתירי שומן ומטוגנים כגון: צ'יפס, המבורגר, קציצות ועוד. העדיפי בשרים דלי שומן: בשר רזה, עוף, דגים ותוספות פחממתיות לא מטוגנות כגון: אורז, פסטה, תירס ועוד. כמו כן, הרבי באכילת סלטים המבוססים על ירקות ודלים במיונז ושמן.

• העדיפי פירות על פני ממתקים בין הארוחות וכקינוח.

• העדיפי שתייה נטולת קלוריות על פני שתייה ממותקת או מיצי פירות.

• מומלץ לשתות 2 כוסות כשעתיים לפני שיוצאים מהבית וחצי כוס כל 30 דקות מחוץ לבית. מומלץ שהשתייה תהיה נטולת קלוריות, על מנת שנוכל "לבזבז" את מירב הקלוריות שלנו על האוכל.

• אכלי מהכל אבל מעט. אפשר לאכול ממזונות שאינם נחשבים דיאטטיים, אבל בכמות מוגבלת.

• שיטת הקיזוז. במידה ובסוף השבוע הגזמת בצריכת הקלוריות, ניתן להתחיל את השבוע בדיאטת הקיזוז. מדובר תפריט דל יותר בקלוריות בהשוואה לתפריט הקבוע.

• דיאטת הקיזוז מותאמת במיוחד עבורך תיקבע בתיאום עם הדיאטנית האישית שלך.

 

פרטים והרשמה