כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

מרכיבי התזונה החיוניים לבריאות האישה

מרכיבי התזונה החיוניים לבריאות האישה
 

תזונה מאוזנת והתמדה בפעילות גופנית יכולים למנוע את התפתחותן של בעיות בריאותיות. אך יחד עם זאת, נשים רבות אינן מקבלות מספיק רכיבי מזון הדרושים לפעילות התקינה של הגוף. חוסר במרכיבי מזון אלה יכולים לגרום להתפתחות מחלות לב וכלי דם, סרטן, אוסטיאופורוזיס וכו'. לפניכן טבלה המסכמת את המרכיבים החיוניים לבריאות האישה
 

 

מרכיב תפקיד צריכה מומלצת ליום מקורות במזון
  המינרל הנפוץ ביותר בגוף האדם.
99% מהסידן בגוף נמצא בעצמות ובשיניים.
צריכה נמוכה של סידן יכולה לגרום להיווצרות שברים אוסטיאופורוזיס.
 
1000-1200 מ"ג במוצרי חלב, ביצים ובדגנים מועשרים
ויטמין D חיוני לצורך ספיגת הסידן במעי ובעצם. 10 מק"ג במוצרי חלב, ביצים ובדגנים מועשרים
חומצה פולית חומצה פולית הינה מרכיב חשוב בתהליך היצירה של החומרים הגנטיים בגוף וביצירת כדוריות דם אדומות.
חוסר בחומצה פולית יכול לגרום להתפתחות של מומים מולדים במערכת העצבים המרכזית של העובר.
 
400 מק"ג ירקות ירוקים ודגנים
ברזל המינרל החשוב ביותר לייצור המוגלובין, מרכיב המוביל חמצן בכדוריות הדם האדומות .
נשים מאבדות כמות רבה של ברזל בשל הדימום הווסתי והן זקוקות לכמויות ברזל גבוהות במיוחד בזמן הריון והנקה.
 
15 מ"ג בעיקר בבשר בקר, עוף ובביצים.
B12 B12 יחד עם חומצה פולית שומר על תקינות מערכת העצבים, חיוני לייצור תאי דם ודרוש לייצור החומר הגנטי של התא ושכפולו. 2.4 מק"ג B12 נמצא רק בחי לכן לצמחונים דרוש תוסף מזון.
ויטמין C נוגד חמצון, חיוני לייצור תקין של קולאגן ורקמות חיבור. 60 מ"ג עגבניה, פלפל אדום, תפוז, קיווי
חומצות שומן מסוג אומגה 3 לחומצות שומן אלו תפקיד חשוב בהתפתחות המח והראיה של העובר, במניעת מחלות לב ונמצא כי הן משפיעות על בריאות הנפש. DHA-300 מ"ג דגי מי מעמקים, קטניות, אגוזי מלך ופשתן.

 

 

פרטים והרשמה