כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

מהו הצלוליט? מהן הגורמים וכיצד להפחיתו

הצלוליט הוא למעשה הצטברות שומן תת-עורי שזרימת הדם לרקמה שבה הוא נמצא אינה טובה ואינה מספקת. הצטברות כזו והמראה הגבשושי שהיא יוצרת (רבים מכנים זאת כמראה של קליפת תפוז)נגרמים לרוב בשל נטייה גנטית ואין בהכרח קשר לכמות השומן, אלא למבנהו.

הצלוליט נגרם משקיעה בלתי אחידה וכליאה של שומן במרווחים בין השרירים במעטפת השרירים ובתוך שכבת השומן התחתונה (היפודרמיס). מעטפות השרירים והמרווחים בין השרירים אינם נמצאים בגובה אחיד לכן השומן מצטבר בהתאם לגובה השונה וזאת הסיבה ליצירת שקעים.

צלוליט היא בעיה בעיקר של נשים אך היא יכולה לתקוף גם גברים, באחוזים יותר נמוכים. גם נשים רזות סובלות מבעיה זו אך חשוב לציין שככל שכמות השומן בגוף תעלה, במיוחד באזורים של הישבן והירכיים כך עולים הסיכויים להיווצרות צלוליט.

מהם הגורמים להופעת רקמה זו:

שני גורמים עיקריים משפיעים על עובייה של הרקמה השומנית התת-עורית הזאת:

המאזן הקלורי - כלומר, המאזן שבין כמות הקלוריות שאנו אוכלים לבין האנרגיה שאנו מוציאים. הרקמה השומנית בגוף מהווה את המאגר הקלורי של הגוף. עודף המזון שאינו נשרף נהפך לרקמה שומנית, שמצטברת מתחת לגוף ומרפדת את גופנו.

גורמים תורשתיים - המיקום של הרקמה השומנית מושפע לא במעט מגורמים תורשתיים. כולנו מכירים נשים רזות, השומרות על דיאטת הרזיה כל ימיהן, שמשקלן הנמוך אינו מספיק להיפטרות מאותן "כריות" שומן באזורי הירכיים. האזורים שבהם מתרכזת אותה רקמה שומנית מושפעים גם מגורמים תורשתיים וגם מגורמים הורמונאליים. הרקמה השומנית הזאת נבנית מוקדם מאוד בגיל הילדות והבגרות וכל אימת שהגוף מקבל עודפי קלוריות, הרקמה השומנית הזו הולכת ותופחת. 

הורדת הצלוליט אפשרית על ידי הורדת אחוזי השומן בגוף- כך יורדת מסת השומן התת- עורית מכל הגוף ובתוך כך גם מהאזורים מוכי הצלוליט.

הדרך הטובה והבריאה ביותר להורדת אחוזי השומן בגוף, היא כניסה לאורח חיים בריא יותר, הכולל תזונה נכונה ונבונה ותוכנית אימון גופני הכוללת אימונים אירוביים בשילוב אימונים לחיזוק כוח השרירים.

השפעתה של הפעילות הגופנית על הצלוליט היא במניעתה והפחתתה שכן אורח חיים נכון הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה יעזור במניעת הצטברות השומן.

פחות שומן = פחות צלוליט.

הפעילות הגופנית בשיטת סטודיו C המתמקדת בחיזוק ועיצוב כל אותם אזורים בהם יש ריכוז רב יותר של "צלוליט"(בעיקר באזור  הירכיים והישבן) עשויה בהחלט לשוות לאזור מראה אסתטי ומוצק יותר ואף להוריד כמה סנטימטרים מן ההיקף.

חשוב להתמיד ולשלב בין מגוון הפעילויות המוצעות לך בסטודיו C:

אימונים אירוביים (אירובי, אימון מחזורי, היט עיצוב דינמי ..) המובילים לשריפת קלוריות  לבין שיעורי העיצוב ובנוסף כמובן לשמור ולהקפיד על תזונה נכונה ומבוקרת.

במסגרת הדיאטה הנשית – ישנה הכוונה לתזונה נכונה הכוללת התייחסות להורדה של אחוזי השומן בגוף. כחלק מההמלצות התזונתיות שעוזרות לעידוד של פירוק  רקמת השומן הינה הורדה של צריכת שומן רווי וכולסטרול בתפריט היומי, בחינה נכונה של תוויות מזון, הכוונה  לצריכה מוגברת של ירקות ופירות והתבססות על דגנים מלאים ושמנים מן הצומח כגון – שמן זית, קנולה וכו'.

פרטים והרשמה