כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

נורית רייכמן דיאטנית סטודיו סי ממליצה

קניות חובה לשנה החדשה – תתחדשו

כל שנה מחדש לפני ראש השנה, מתחילה בהלת הקניות. הפעם, ממליצה נורית רייכמן- דיאטנית קלינית B Sc בסטודיו סי עם מה כדאי להתחיל?

לפני חגי תשרי, מתחילים במסע חיפושים אחרי מתנות לחג, למשפחה, לחברים, לעובדים לילדים ובסוף הרשימה מחפשים גם לנו. בדיוק לשם כך, חיברתי את רשימת הקניות המומלצת כדי להתחיל אתה את השנה החדשה.

ברשימה נמצאים 20 מזונות הנחוצים לגוף לשם תפקוד מיטבי, מניעת עודף משקל, שיפור תפקוד מערכת החיסון ותפקוד מערכת העיכול. כמו כן המזונות שנבחרו להיכלל ברשימת הנבחרים, עוזרים להתנעת חילוף החומרים.

הרשימה מכילה את כל אבות המזון הדרושים לגופינו: פחמימות מורכבות, חלבונים איכותיים, שומנים בריאים חד ורב בלתי רוויים, ויטמינים מסיסי מים ומסיסי שומן ,מינרלים חיוניים וכן סיבים תזונתיים מסוגים שונים.

להלן רשימת הקניות:

1. ירקות בחמישה צבעים, כשהדגש הוא על הירקות הירוקים כגון: מלפפון, סלרי, קישואים, ירקות עליים אורגניים, עשבי תבלין טריים .

2. ירקות קפואים : ברוקולי, במיה ,שעועית ירוקה, כרובית וכו'. ( ערכם התזונתי נשמר בהקפאה)

3. פירות טריים: לימונים, בננות ושאר פירות העונה . רצוי לתת עדיפות לקניית הפירות בעונתם . פחות מומלץ לקנות פירות המאוחסנים בקירור מעונה קודמת.

4. פירות יער קפואים : אוכמניות, פטל, דומדמניות וכו'.

5. שקדים לא קלויים ואגוזי מלך טבעיים.- לאחר הקנייה יש לשמור במקרר.

6. זרעי פשתן שאינם טחונים- יש לשמור בהקפאה.

7. שמן זית כתית טהור מכבישה קרה . מומלץ לאחסן במקום חשוך וקריר.

8. אבוקדו .

9. טחינה גולמית העשויה משומשום מלא.

10. פלפל צ'ילי אדום טרי או מיובש כתבלין.

11. שורש ג'ינג'ר טרי.

12. שורש כורכום טרי או מיובש וקינמון.

13. בטטות.

14. קינואה.

15. קטניות (יבשות או קפואות): עדשים, שעועית לבנה, גרגירי חומוס וכו'.

16. דגי ים צפוני כגון: דג סלמון המגיע מאזור נורווגיה ומכיל 100% דג ללא תוספת מים וחומרים אחרים.

17. ביו יוגורט או תוסף פרוביוטיקה לטבעוניים.

18. ביצים אורגניות.

19. שוקולד מריר 70% מוצקי קקאו.

20. תה ירוק.

המזונות המצוינים לעיל הוכחו כעשירים ומרוכזים במיוחד ברכיבי תזונה חיוניים - באנטיאוקסידנטים, פוליפנולים, חומרים נוגדי דלקת ובמולקולות פוטנטיות במיוחד המסייעות לשיפור הבריאות וחוסן הגוף. את המזונות ניתן להשיג בקלות ברשתות השיווק, בחנויות הטבע ובשווקי האיכרים ברחבי הארץ.

שילובם באופן נכון ומאוזן בתפריט היומי יתרום לשיפור ההרגשה הכללית ,שיפור משקל הגוף וכמובן יוביל לפתיחת שנה חדשה קלילה, בריאה ומוצלחת במיוחד.

נא לא להתעצל צאו למסע קניות החג והשנה תתחילו במה שבאמת חשוב לכם.

פרטים והרשמה