כושר ובריאות
 
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
דיאטה ותזונה
 
טיפים לתזונה וכושר בחגיםבחזרה לגזרה לאחר לידההקשר בין תזונה לעור הפניםדיאטה נשיתמיתוסים על מוצרי חלבחלב והקשר לבריאות עצם ומשקלעונת מעבר וההשפעות על התזונהכאבי מחזור ותזונה מאוזנתמיתוסים בתזונההרגלי תזונה למשפחהההפתעות הטובות בביצההאם הביצה טרייה?מיתוסים נפוצים על חלב מוצריובישול בריאכיצד לנהוג עם מאכלים בקיץ?10 טיפים לתזונה מותאמת בקיץמהו האריתריתול?מתרעננים תוך כדי תנועהמבנה גוף וההיבט התזונתיטיפים תזונתיים לסטודנטיםחופשה בחו"ל-הלכה הדיאטה?הכורכום-לא רק תבליןמה בין סוכרת, תזונה וספורט?התנהגות אכילה בקיץחג החנוכה, סופגניות ומה שבינהןתה - המשקה החורפי הבריא ביותרתה ירוק זה כל הסיפור...להתחיל דיאטהשתית מים בחורףחילוף חומרים בקרב נשיםתוויות מזוןמרכיבי תזונה חיונייםהשמנה במאה ה 21יום שישי את יודעתלעבור את החג בשלוםיום העצמאותהילד לא אוכל פירות וירקותעקרונות הבישול הדיאטטיתזונת ילדים בחופש הגדולעשרת העקרונות לתזונה נכונהמפסיקים לנשנש!הקיץ חלף והסתיו הגיעטיפים לחג חנוכהטיפ מסנדי - צריכה נבונה של בקרטיפ מסנדי - אוכלים בחוץלא על הסנדוויץ לבדועבודה במשמרותמה אוכלים לפני ואחרי אימוןהקשר בין ספורט, תזונה ושיערצריכה נבונה בעידן היוקר והשפעתזונת נשיםסלטים וירקות ומה שבניהםצלוליט"מאסטר שף" לתזונה כשיוצאים למסעדה10 מזונות על וטרדנטים שעדיין לא טעמתןקניות לראש השנההשמנה בטניתארוחת ביניים משביעהטיפים תזונתיים לאורח חיים בריאויטמין Cחמוציותפתיתאלטמן מטיסים אותך לאולימפיאדהקפה שחור: אם רצים כן שותיםמליון קערות חסה לא יהפכו אותך לרזה!הרצאה תזונת האם בהריון והנקהעשר סיבות לשתיית קפה
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

למה חשוב לשתות מים גם בחורף?

לקראת עונת החורף שתיפתח מחר באופן רשמי, עמלי מסיקה – דיאטנית ראשית בקבוצת שטראוס,עם כל הסיבות שיזכירו לנו לשתות מספיק מים גם כשגשום וקר בחוץ.

ככל שמזג האוויר הולך ומתקרר, אנחנו נוטים לתור אחר כל מה שרק יכול לחמם אותנו מבפנים ומבחוץ. בואו נודה, שבתוך רשימת "המחממים הרשמיים של החורף", כוס מרעננת מלאה במים לא ממש נכנסת ככלי עזר להתמודדות שלנו בימים הקרירים.

אבל כדי שלא ניתן לאינטואיציה להטעות אותנו, ריכזתי עבורכם את הסיבות החשובות ביותר לשתיית מים בחורף – שהיא חשובה לא פחות משתיית מים בקיץ.
ככל שהטמפרטורה בחוץ הולכת ויורדת, אנחנו מוצאים את עצמנו בקרבת תנור או מזגן, מכוסים בשכבות של בגדים. הסביבה המלאכותית החמה שאנו מייצרים יכולה לגרום להתייבשות הגוף והעור שלנו. שתיית של כ 8 כוסות מים ביום יכולה לסייע לגוף שלנו לשמור על מאזן הנוזלים הרצוי ואפילו עוזרת לנו לשמור על רעננות העור.
כשני שליש מהגוף שלנו מכיל נוזלים, ואנחנו משתמשים במשאב זה של הגוף במגוון רחב של הפעילויות שאנחנו מבצעים – אכילה, נשימה, הליכה ועוד. יחד עם הפעילות הגופנית שאנחנו ממשיכים בה גם בחורף גם היא מצומצמת יותר מהקיץ, ולכן יש חשיבות גדולה מאוד להקפיד על צריכה מספקת של מים גם בעונה זו, ממש כמו שאנו מקפידים לעשות גם בימים חמים יותר.
לרוב, במהלך החורף יש נטייה להתנחם במגוון מזונות שלעיתים עתירי קלוריות. וככל שמאזן המזונות ה"מנחמים "בתפריט שלנו עולה, מזונות מנחמים אלו מעבר לשוקולד ודומיהם כוללים בין היתר שתיה של מרובה יותר של משקאות חמים כמו קפה ותה, כדאי לזכור שהמתקתם עם סוכר מעלה לא במעט את צריכת הקלוריות היומית ולעיתים אנחנו לא מתייחסים אליהם כאל "אוכל" אלא כ"שתייה" אבל הם יכולים ליהיות מקור נכבד לקלוריות חורפיות שמתווספות אלינו ביחד עם מזונות מנחמים רבים נוספים והפחתת הפעילות הגופנית. יש לציין כי הכללתם כ"שתייה" גורמת לעיתים להפחתת השתייה של מקורות נטולי קלוריות כמו... מים..

לסיכום, אל תתנו למזג האוויר הקריר להטעות אתכם – ואל תוותרו על שתיית מים. מים הם מרכיב עיקרי שתומך בתפקוד הגופני שלנו ומסייע לתחושת רעננות וחיוניות בכל ימות השנה.
אז שיהיה לכם לרוויה וחורף נעים!
 

פרטים והרשמה