כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

אחרי החגים

אחרי החגים נגמרו התירוצים, רואים תוצאות!

תקופת החגים המתמשכת משאירה את חותמה על המשקל. תדירות הארוחות המשפחתיות, ארוחות דשנות ומיוחדות מהרגיל, הזמנות רבות לאנשים ומעבר מאירוח לאירוח, חופש וחוסר שיגרה וסדר, ואי פעילות גופנית כל אלו מקשים עלינו לשמור על המשקל בתקופת החגים , שאצלנו היהודים מתמשכת ונמשכת כחודש ימים.
המשקל העודף לא מאחר להגיע, וכשחוזרים לעבודה אחרי החגים, מרגישים בהבדל... תחושת המיאוס עולה כל שנה אחרי תקופת החגים והיא אמורה להניע אותנו לפעולה משמע לעשות משהו בנוגע למשקל שלנו.

אל תתנו לאוסף התירוצים להשאיר אתכם במשקל שלאחר החגים:
התירוצים הבאים ויש עוד הרבה מאוד נוספים, מהווים את תוכנית המגננה היעילה ביותר, המשאירה אותנו כל שנה עם עודף של 1-2 ק"ג נוספים.

  1. התירוץ השכיח ביותר הנו "אין לי זמן".
    נשים רבות בעידן המודרני עסוקות במספר רב של פעילויות החל מהקריירה דרך ניהול הבית, הילדים, ההורים, החוגים ועוד. אך אנו יודעות גם לפנות זמן כשצריך. זה הכל תלוי בסדר העדיפויות שלנו. אם זה יהיה מספיק חשוב עבורנו יתפנה הזמן המתאים לפעילות ואכילה מסודרת.
  2. התירוץ הנשי הבא בתור הוא "אין לי סידור לילדים".
    תרוץ כל כך אמוציונלי כך שלפעמים אין לו תשובה. אך האמת היא קצת אחרת, נשים מאורגנות שיכולות לנהל חברות, מפעלים, לנהל מחלקות, צוותים ועשרות עובדים יכולות בקלות רבה לנהל את ביתן.
    יש כמה אפשרויות היכולות לעזור לאישה להסתדר עם נושא הילדים: ביביי סיטר, בעל, הורים, הורי הבעל, אחיות, חברות ועוד. העיקר הוא שאם באמת רוצים פתרון מתאים מוצאים!!
  3. התירוץ הבא השכיח ביותר אצל נשים הוא "אין לי כוח".
    באופן אובייקטיבי אם מתסכלים על האישה לאחר יום עבודה, חוגים, סידורים, קניות, ושעורי בית קשה להאשים אותך על תחושת העייפות הנוראית הקופצת עלייך וחוסר החשק המשווע לקום מהכורסא וללכת לפגישה עם הדיאטנית האישית שלך או לחוג ההתעמלות הקבוע.
    דווקא היציאה בערב מהבית למקום שבו נעים להיות, מקום שבו מקשיבים לך, מבינים אותך ויחד עם זאת עוזרים לך להיפטר מהשומנים העודפים גורמת להרגשה עילאית לסיפוק ולהרבה כוח שפתאום מגיע.

    מה ידרבן אותנו הכי הרבה ??התוצאות !!
    התוצאות המיוחלות מגיעות. ההרגשה הפנימית טובה יותר וקלילה יותר, מערכת העיכול עובדת טוב יותר, התחושה הכללית עם הגוף נינוחה יותר, ירידה של מספר קילוגרמים בודדים כבר עושים את ההבדל- המכנסיים נראים הרבה יותר טוב, פתאום את הולכת עם חולצה בפנים ואפילו עם חגורה.
    את מרגישה מצוין, ואת זה כולם רואים: הבעל, החבר, הילדים, החברות, וההרגשה הזו מוקרנת מבפנים החוצה. וזה משפיע על כל החיים.
    בבוקר שאת קמה המראה מחייכת אלייך, וזו כבר התחלה אחרת.
    נשים שיורדות במשקל מאושרות. השינוי הזה משפיע כמו במשחק הדומינו על כל שאר תחומי החיים שלך.

ᅠᅠᅠᅠᅠאיך מתחילים ??

  1. להימנע מלצום, זה לא עובד. בצום של יום אחד אין שרפת שומנים אלא פרוק של שרירים ושחרור של מים. הגוף נכנס למצב של מגננה ולא מוותר על אף גרם של שומן מיותר.
  2. להתארגן מבעוד מועד עם הארוחות במקום העבודה. להכין מראש כריכים מלחם קל עם ממרחים שונים + שקית ירקות. או להביא למשרד אוכל מוכן מבושל מהבית. פועל יוצא של פעילויות אלו חוסך אכילה לא מבוקרת בשעות העבודה כשהרעב מציק ואז נכנעים בקלות לנשנושים ומאכלים שמנים.
  3. למסמר ביומן את שעות הפעילות הגופנית, ולהתאים את שאר פעילויות היום שלנו אליהם!!
  4. לאכול 5-6 ארוחות מסודרות ביום. בחלוקה של 2-3 ארוחות גדולות ו2-3- ארוחות קטנות.
  5. לא לדלג על ארוחות ובודאי שלא על ארוחת הבוקר. ארוחת בוקר קטנה חיונית להרגשה טובה לאספקת אנרגיה זמינה לאחר הצום הארוך של הלילה.
  6. לאכול מזון מגוון מכל רכיבי המזון: פחמימות, חלבונים, שומנים, ירקות ומים. יש להעדיף פחמימות מלאות ודגנים מלאים, הגורמים לפעילות מעיים תקינה ותחושת שובע לאורך זמן.
  7. להקפיד על שתייה של ליטר וחצי מים ליום, לאורך כל היום. שתייה מספקת מאזנת את תחושת הרעב והשובע, וחיונית לכלל התהליכים בגוף.

אז אל תוותרי ואל תיכנעי לתירוציםᅠ, הגיע הזמן לשינויים !!

פרטים והרשמה