כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

השפעת הורים על אורח חיים בריא

ממחקרים שנערכו בעשור האחרון, נמצא שהטיפול הנכון בהשמנת ילדים, הוא במתן דוגמא אישית לאכילה נכונה ובריאה ועידוד ילדינו לעסוק בפעילות גופנית, תוך חיזוק הדימוי הגופני שלהם.בית המקדם עקרונות אלה, הוא בית בו כל בני המשפחה חיים אורח חיים, שמסייע להם לשמור על משקל בריא ומאוזן.

תפקיד ההורים שמשמשים למעשה סוכני שינוי לילדיהם לתת דוגמא אישית ולהבין שהשינוי לא נועד רק לילדים ומבוגרים בעלי משקל עודף.
אין ספק שלהורים יש את ההשפעה הגדולה ביותר בתהליך השינוי, ולכן שינוי כללי בכל אורח החיים בבית והבעת הזדהות ותמיכה בילדים, יאפשרו לילד לבצע את השינוי ביתר קלות וכמובן שכל בני הבית ייהנו מהשינוי שיתרום רבות לבריאותם. המחויבות להצלחה מחייבת את כל בני הבית להיות מגויסים ומחויבים למטרה.

להלן מספר טיפים פשוטים שיעזרו לנו להתחיל בשינוי ולהפוך את בתינו לבית המקדם אורח חיים בריא:

*עידוד למזון בריא:
חשוב לעודד את הילדים לאכול אוכל בריא ולהפחית את החטיפים, הממתקים והמשקאות המתוקים.

* צמצום שעות המסך לשעתיים ביום, כולל: t.v, מחשב, משחקי מחשב וכדומה.
כיום שעות הצפייה במסך הפכו למרכיב עיקרי בחיי ילדינו. לא מעט ילדים מבלים את מרבית זמנם הפנוי מול המסך והסיכוי להשמנה בעקבות חוסר פעילות גדל כמובן.

* לאפשר הזדמנויות לביצוע פעילויות גופניות :
רכיבה על אופניים, צעידה משותפת, משחקי כדור, רישום לחוגי ספורט וכל פעילות שמפעילה את גופינו צריכה להיכלל בסדר יומם של ילדינו.
חשוב להפוך פעילות זו להנאה ולזמן איכות של המשפחה ביחד.

 

חשוב ליישם את כל הכללים על כל בני הבית ללא כל קשר למשקלם.

מאת : גלית פרי - סמנכ"ל הדרכה סטודיו סי ונגה סנדלון - מנהלת מחלקת דיאטה סטודיו סי

פרטים והרשמה