כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

מבחר טיפים לבחירת ההתעמלות המתאימה לך

 מבחר טיפים לבחירת ההתעמלות המתאימה לך

  1. הנאה: הקפידי לבחור בהתעמלות מהנה אשר במהלכה ובסיומה תרגישי שהענקת לעצמך זמן איכות. הדבר יעזור לך להתמיד לאורך זמן.
  2. גיוון: הקפידי לבחור במסגרת התעמלות המציעה מגוון רחב של סוגי שיעורים ושימוש באביזרים שונים שיגוונו ויאתגרו את עבודתך. (אירובי, חיטוב, פיטבול, פילאטקס,איזון הגוף,אימון מחזורי ועוד..)
  3. התעמלות משולבת: הקפידי לבחור בהתעמלות המשלבת עבודה על כל קבוצות השרירים בגוף. בחירה שכזו תאפשר לך לבנות תוכנית אימונים משולבת ומאוזנת המפתחת גם פלג גוף עליון וגם פלג גוף תחתון.
  4. אירובי ואנאירובית: חשוב לשלב בין התעמלות אירוביות להתעמלות אנאירוביות. מומלץ שהבחירה תכלול התעמלות אירובית לשיפור הכושר הגופני , סיבולת לב ריאה וירידה במשקל, וגם התעמלות המפתחת כוח, סיבולת שרירית, גמישות ויציבה נכונה.
  5. מגוון שעות: אם הינך אישה עסוקה, חשוב לבחור בהתעמלות שמציעה מגוון רחב של שעות פעילות,ולבחור במועד שמשתלב לך בקלות בשגרת החיים.
  6. מסגרת: אם את נוטה להשתעמם בקלות ואינך מצליחה להתמיד, חשוב לבחור במסגרת קבוצתית תומכת.
  7. התאמה: התאימי את אופי ההתעמלות ליכולות ולמגבלות הגופניות שלך.
  8. מקצועיות: חשוב לוודא שהמדריכות בעלות תעודת הסמכה והכשרה מתאימה .

מאת :גלית פרי - סמנכ"ל הדרכה
רשת סטודיו סי
 

פרטים והרשמה