כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

טיפים לכושר ובריאות

  1. כאבי מפרקים
    פעילות גופנית חשובה מאוד למניעת התפרצויות דלקתיות ולהקלה על כאבים אך חשוב שתדעו שבזמן ההתפרצות מומלצת דווקא מנוחה, ואין לבצע תרגילי כושר שעשויים לגרום לכאב משום שהדבר עלול להחמיר את הבעיה.שרירים מחוזקים והנעה קבועה של המפרקים מפחיתים את הכאב ומשפרים רבות את יכולת התפקוד וההרגשה הכללית.
    נצלו כל הזדמנות לשחק בכדורי ספוג רכים- לחצו עליהם בעדינות, גלגלו אותם בכפות הידיים ועסו אותם. התנועה תשחרר את המפרק הכואב.

     
  2. תנוחת שינה
    שינה על הצד:

    התנוחה המומלצת ביותר לגב היא על הצד. יש לישון על הצד כשהרגליים מורמות מעט לכיוון החזה וכרית מונחת ביניהם. (ניתן להשתמש בכרית לאורך הגוף כולו).
    שינה על הגב:
    אם אתם ישנים על הגב הניחו כרית מתחת לברכיים כדי לעזור לתמוך בקימור הנורמלי של הגב התחתון.
    יש לתמוך בצוואר בכרית.
    שינה על הבטן:
    תנוחה שמקשה על הגב. אם אינכם יכולים לישון בתנוחה אחרת הפחיתו את המתח מהגב ע"י הנחת כרית
    מתחת לאגן ולבטן התחתונה. הניחו כרית מתחת לראש, אם זה לא מפעיל לחץ חזק מדי על הגב.
    במידה ומורגש לחץ על הגב נסו לישון ללא כרית מתחת לראש.

     
  3. כפיפה והרמה נכונה
    כדי להרים חפץ בצורה נוחה ונכונה עלינו לכפוף את הברכיים ולהתכופף בגב ישר. את המשא עלינו להרים בידיים  קרובות לגוף 
    ולהתרומם בגב זקוף. כך אנו מעבירים את העומס והמשקל מהגב אל האגן והרגליים וחוסכים כאבי גב מיותרים.

     

           

 

פרטים והרשמה