כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

טיפים לשנה חדשה

 

שנה חדשה מביאה עמה גם רצון לשינויים והתחלות חדשות וזו הזדמנות נהדרת לשנות הרגלים ישנים ולהפוך את חיינו להרבה יותר בריאים ומאוזנים.
הדרך להתמדה בפעילות גופנית דורשת זמן, מאמץ ונחישות, ורובנו לא מצליחות להתמיד בפעילות בגלל סדר יום עמוס, חוסר זמן, ובינינו, וגם המון תירוצים אחרים. אז רגע לפני שאת אומרת שוב "מחר נתחיל".

קיבצנו עבורך מספר עצות שיעזרו לך לשפר את חייך ולהחליט שהשנה הבאה תהיה בריאה יותר:

קביעת סדר עדיפויות חדש:
הכל עניין של סדר עדיפויות ואת זו שצריכה להחליט שלקראת השנה החדשה את מפנה לעצמך זמן קבוע לפעילות גופנית אותו תכנני מראש בפעילות השבועית שלך ממש כפי שאת קובעת פגישות ביומן .כשזה מצוין לנו באופן קבוע קשה לנו יותר להתעלם מזה ואנחנו יותר מחויבות למטרה.

הנאה:
הבחירה צריכה להיות בפעילות שכיף לנו לבצע דבר שיאפשר לנו להתמיד בה לאורך זמן.
בחרי בפעילות שתמשוך אותך ותגרום לך להנאה מנטאלית ו/או פיזית. הפן המנטאלי מתייחס להנאה מהסיפוק שבהצלחה בביצוע התרגילים ותחושת השיפור וההתקדמות עם הזמן. הפן הפיזיולוגי מכוון לפעילות אירובית אינטנסיבית יותר, הגורמת לשחרור אנדורפינים בגוף. אלה מביאים לתחושת ה- היי. זו תחושה ממכרת דיה בכדי לעזור בהתמדה.

הדרגתיות:
הכניסה לפעילות גופנית מחוסר מעש חייבת להיות הדרגתית ומתונה. חשוב שלא להעמיס על הגוף ולתת לו להתרגל לפעילות.
השיפור יגיע הרבה יותר מהר ממה שאתן חושבות – רק חשוב להתמיד!

מסגרת תומכת:
מומלץ לקיים את האימון במסגרת קבוצתית קבועה, על מנת ליצור מחויבות ועניין בפעילות. חשוב כמובן לוודא שהמדריכות בעלות תעודת הסמכה והכשרה מתאימה.

גיוון:
הקפידי לבחור במסגרת המציעה מגוון רחב של סוגי שיעורים ושימוש באביזרים שונים שיגוונו ויאתגרו את עבודתך.
(שיעור אירובי, חיטוב, פיטבול, אימון מחזורי ועוד..)
אם הינך טיפוס עסוק חשוב לבחור בתוכנית שמציעה מגוון רחב של שעות פעילות .

עבודה נכונה ומאוזנת:
הקפידי לבחור בפעילות המשלבת עבודה על כל קבוצות השרירים בגוף-בחירה שכזו תאפשר לך לבנות תוכנית אימונים משולבת ומאוזנת המפתחת גם פלג גוף עליון וגם פלג גוף תחתון.
כמו כן, חשוב לשלב בין פעילויות אירוביות לאנאירוביות-מומלץ שהבחירה תכלול פעילות אירובית לשיפור הכושר הגופני וסיבולת לב ריאה וגם פעילות המפתחת כוח, סיבולת שרירית וגמישות.

 

פרטים והרשמה