כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

יציבה נכונה וכושר בחגים

כיצד לשמור על יציבה נכונה וכושר בחגים

החגים מגיעים ועבודות הבית השונות, הניקיונות ,הבישולים ,הכלים והטיפול בילדים כולן מצריכות עמידה רבה על הרגליים וכוח רב.
הפעלה בלתי נכונה של אברי הגוף הינה אחד הגורמים הנפוצים לבעיות גב.
בכדי למנוע מיחושים וכאבים חשוב לעבוד בצורה נכונה ובטיחותית ולסגל הרגלי עבודה נכונים.

להלן מספר טיפים שיעזרו לך לשמור על גופך ויציבתך בזמן עבודות הבית השונות:
• בצעי את עבודות הבית ליד משטח עבודה גבוה, שיאפשר עבודה בגב זקוף (בישול, גיהוץ על משטח מתאים וכדומה..).
• כאשר את מרימה או אוספת חפצים מהרצפה עשי זאת בגב ישר ובברכיים כפופות וקרוב לגוף ככל שניתן- יש להתכופף מהברכיים בעת ההרמה ולהרים משרירי הרגליים ולא מהגב.
• בעת ביצוע עבודות בית (שטיפת רצפה ,שאיבת אבק..) אל תכופפי את הגב-כופפי מעט ברכיים ועבדי עם מוט ארוך.
• אל תשטפי את הרצפה יחפה בכדי למנוע סכנת החלקה.
• במידה ואת נאלצת לעמוד לזמן רב באותו מקום (בזמן בישול, גיהוץ..)השתדלי להעביר משקל מרגל לרגל או להרים רגל אחת על שרפרף קטן ונמוך בכדי להקל על אי הנוחות.
• אל תרימי את בנך/נכדך על הידיים בעמידה, השתדלי לעשות זאת בישיבה ובגב זקוף.
• בעת הרמה ונשיאת חפצים יש לוודא שהמשא קרוב למרכז הגוף ככל שניתן, הנשיאה צריכה להיות מאוזנת בשתי הידיים ואין לשלב התכופפות לפנים ביחד עם רוטציה (סיבוב).
• הרפיה ומנוחה - אחד מהדברים החשובים ביותר הם המנוחה וההרפיה שיש לתת לגוף בסיום יום מאומץ.
    מומלץ למלא אמבט חם עם מספר טיפות לבנדר ולשקוע בהנאה ולהשתחרר.

ועוד מספר טיפים חשובים לשמירה על המשקל בתקופת החגים :
שמירה על כושר גופני כחלק מהשגרה היא קשה כשלעצמה, ובתקופת החגים אפילו עוד יותר. החגים מעבירים אותנו מהשגרה, העבודה, החוגים ואורח החיים המסודר אל חופשות, טיולים, מסעדות וארוחות חג.
מומלץ לנצל את מזג האוויר הנעים השורר בתקופה זו לטיולים ברגל ולפעילויות גופניות מחוץ לבית.

הפתרון המהיר והיעיל ביותר לשמירה על גזרה גם בחופשה בחיק הטבע וגם לאחר ארוחה חג דשנה היא הליכה.
הליכה היא הדרך הטובה והמהירה ביותר לשריפת קלוריות וניתן לעשותה בכל שעה ביום.
30 דקות עד שעה של הליכה או פעילויות כמו: רכיבת אופניים, ריצה ושחייה שניתן לבצע בחיק הטבע מומלצות ביותר בימי החג וניתן לצרף גם בני משפחה וכך גם להרוויח זמן איכותי משותף.
 

פרטים והרשמה