כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

מדברות בריאות

חמישה חידושים שלא בטוח שידעתן, על קפה, לחץ בעבודה, בעיות קשב וריכוז, מינרל וספונג'ה ..

  1. לקרוא בקפה
    מחקר שהתפרסם בכתב העת Cancer Epidemiology קובע כי 4 כוסות קפה או תה ביום מקטינות ב- 25% את הסיכון לסרטן הרחם בנשים. 

     
  2.  צאו מהלחץ!
    ממחקר שפורסם בכתב העת Occupational and Environmental Medicine עולה כי נשים שהתלוננו על לחץ רב בעבודה היו בסיכון מוגבר עד כדי 50% לסבול ממחלות לב בהשוואה לשנים שאינן לחוצות בעבודה. המחקר, שהחל בשנת 1993, נערך בקרב 12,000 אחיות בגילאי 45-64, והוא עקב אחרי הנשים במשך 15 שנה. גם כשהובאו בחשבון גורמי אורח חיים כגון עישון, עדין היה הסיכון מוגבר בשיעור של 35%.

     
  3. חשוב שתקשיבו
    ילדים שמבלים שעות ארוכות מול הטלוויזיה ובמשחקי וידאו למיניהם, מכפילים את הסיכון לבעיות קשב וריכוז (ADHD). לדברי החוקרים מאוניברסיטת איווה שבארה"ב, מוחם של הילדים מסתגל למסכים המרצדים ולתמונות המהירות, ולכן בכיתה הם מתקשים לקלוט גירויים חזותיים איטיים יותר ולהתרכז.
    במהלך המחקר ביקשו החוקרים מ- 1323 ילדים בגילאי 7-10 ומהוריהם לתעד את הרגלי הצפייה בטלוויזיה ואת השימוש במשחקי וידאו במשך 13 חודשים, כשבמקביל התבקשו מוריהם לתעד בעיות בקשב ובריכוז של אותם ילדים. נמצא כי הסיכון לבעיות קשב וריכוז הוכפל אצל ילדים שבילו מוך מסכים שעתיים ביום לפחות. 

     
  4.  מינרל סלניום (Selenium)
    המינרל הזה עושה עבודה כפולה: הוא פועל גם בתור נוגד חימצון בפני עצמו, והוא גם מאיץ את התהליך הטבעי של יצור נוגדי חימצון אחרים בגוף. במחקר שנערך באוניברסיטת קורנל (Cornell), קיבלו 1,312 מטופלים עם דרגות שונות של סרטן העור תוסף תזונה של סלניום (200 מיקרוגרם ביום) במשך 10 שנים. לאחר 10 שנים, הסיכון לתמותה מסרטן (כל סוג של סרטן) ירד ב- 18%.
    השאיפה: צריכה יומית מומלצת של 55 מיקרוגרם ביום.
    המקור הכי טוב: אגוזי ברזיל (95.7 מק"ג לאגוז), דג פרידה (41.6 מק"ג ל-100 גרם), שרימפס (33.7 מק"ג ל-100 גרם).

     
  5. בשבחי הספונג'ה
    אין לכם זמן לעשות כושר? התחילו לנקות את הרצפה. שטיפת הרצפה במשך שעה תשרוף 200 קלוריות בערך עבור אישה במשקל של 60 ק"ג וגבר במשקל של 75 ק"ג לערך. הדבר שווה להליכה בת שעה בקצב בינוני, אבל איך שהבית יראה אחרי זה....
פרטים והרשמה