כושר ובריאות
כושר ובריאות
 
טיפים לכושר ובריאותדבקות בספורטהתרגול הגופני למניעת כאבי גבפעילות גופנית, תזונה והארכת תוחלת החייםעיצוב וחיטוב לנשיםתופעת ורידים ברגליים בקיץהפסקת עישון ללא עלייה במשקלכללים לעבודה נכונה בביתשבירת מיתוסים בפעילות גופניתהדרך לבריאות טובהסגולות התהיציבה נכונה וכושר בחגיםאחרי החגיםטיפים לבחירת התעמלותהשפעת הורים על אורח חיים בריאחכמים בשמשהתעמלות משפחתיתהקיץ הגיע - מהי זיעה?כושר והקשר לתהליך הרזייהחזרה לשיגרת הדיאטהמדברות בריאותפרוייקט בסימן החורףתרגילי הרפייה למלחמהפעילות גופנית בחורףאת, הספורט והחיים שלךחשיבות הפעילות הגופניתחשיבות שיעור איזון הגוףפעילות גופנית ואיכות חיינומה זה סטיילינג?מאת רותי טרבסבריאות וכושר בפסחשמירה על כושר בחגים ובחופשותלחטב את המוחתרגילים לקראת הקיץטיפים לשנה חדשהגיל המעברפרוביוטיקהטיפים ותרגילים לישיבה מול מחשבחיזוק רצפת האגןפיגמנטציה ושמירה על עור בריאתרגילי כושר לשחרור בטיסהאיך בוחרים חזיית ספורט ?הפלייליסט המוצלח לפעילות אירוביתהשפעת הפעילות הגופנית על דיכאוןעשר דרכים בהן פעילות גופנית משפיעה לטובה על חייךבריאות השיערלהרגיש טוב עם עצמךטיפוח העור בחורףהשפעת פעילות גופנית על דימוי הגוףסודות בזוגיותמהי זיעה?שרירי בטןכשאת מרגישה טוב, את נראית טובהכושר להתמידנראית כמו שאני מרגישהחידוש עור הפנים לקראת החורףחשיבות פעילות גופנית לאיכות חיינוחכמות בשמשתוצאות הפסקת אימון על בסיס קבועFEMILIFT : ניתוח OUT – לייזר INתקנון הגרלה טיסה למילאנו או לונציה
הריון ולידה
 
דיאטה ותזונה
 
נערות וילדות
 
תרגילי כושר סטודיו סי
 

עיצוב וחיטוב לנשים - לא רק בשביל הלוק

בואו נודה. כולנו רוצות להיראות טוב ולהרגיש טוב.  להשקיע בעצמינו, בגופינו ובבריאותינו ואם אפשר, אז שגם נהנה מזה. דרישה בלתי אפשרית? לא ממש.

יותר ויותר מחקרים, מצביעים על קשר הדוק בין פעילות גופנית לבריאות ולהרגשה:  פעילות גופנית מוכחת כמשחררת את הורמון הסרוטונין שאחראי על יצירת תחושה חיונית וטובה ולכן  כל פעילות שמניעה את הגוף, פשוט עושה לנו טוב.  החדשות ה-באמת טובות עבורנו הנשים, הן שלפעילות גופנית יש יתרונות מובהקים לנשים. מחקרים של השנים האחרונות מצביעים על כך שפעילות גופנית הכוללת חיטוב הגוף,  אירובי ותנועה משפרות תסמונות נשיות בכל שלבי הגיל.
עיצוב וחיטוב הגוף לנשים - סטודיו סי

בשונה מגברים, הגוף הנשי עובר במהלך חלייו שינויים הורמונליים משמעותיים- היריון ולידה, הפסקת הווסת- (מנאפוז) שמשפיעים  על צפיפות העצם,  הזדקנות הגוף, הטונוס השרירי וההרגשה הכללית שלנו. לכן דווקא אנחנו – הנשים, חייבות לשלב פעילות גופנית בשגרת חיינו. פעילות גופנית, מאפשרת העלאה של צפיפות העצם ומפחיתה סיכון למחלות בריחת סידן ואוסטופירוזיס. פעילות גופנית עקבית, תפחית תסמינים של גיל המעבר כמו גלי חום ודיכאון, יחזקו את שרירי רצפת האגן ואפילו  הוכח שביכולתם להפחית שכיחות למחלות תורשה כמו סרטן השד.

אז נכון, כולנו יודעות שפעילות גופנית חשובה אבל למי יש כוח לקום מהכורסא? במיוחד עבורך, ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לך להשקיע בעצמך ממש עכשיו ולהתמיד:

  • הנאה. כאן ועכשיו: בחרי בפעילות גופנית שאת נהנית ממנה. יש מגוון פעילויות, שיעורים ושיטות שתוכלי להתחבר אליהן. חוק הברזל שלנו- אם לא נהנים, לא מתמידים.
  • בחרי סביבה תומכת- מקום שתוכלי להרגיש בו נוח. להיות את, בלי תירוצים ועם סביבה מחבקת.
  • צרי שגרה נוחה- בחרי מיקום  ושעה והתחייבי לזמן הזה שתקדישי למען עצמך.  הסניפים שלנו  בסטודיו סי, פזורים בכל הארץ כדי לספק לך מענה מיידי וקרוב.
  • התאימי את הפעילות ליכולת הגופנית שלך- בצעי את האימון באופן מושכל- הקשיבי לגוף  שלך ותני לו זמן להשתפר תוך כדי תרגול. כך, תגיעי לתוצאות.

וזכרי, הבונוס הגדול לתרגילי חיטוב הגוף הוא גם עליה בדימוי הגוף.  כאשר אנחנו פועלות,משקיעות בעצמינו ורואות תוצאות,  לא רק הגוף מתחזק אלא גם  ההערכה העצמית שלנו, התחושה והחיוניות. תני קפיצה לאחד מן הסניפים שלנו ותתחילי לראות תוצאות בסביבה נשית תומכת, מחייבת ומעצימה שתעזור לך להרגיש בנוח, להסיר עכבות ופשוט לתרגל את מה שעושה לכולנו, הכי  טוב.

פרטים והרשמה