התעמלות בונה עצם


בת 60 +? הכירי את תכנית האימון שלך 

כולנו יודעות כי פעילות גופנית חשובה בכל גיל. אבל היא חשובה במיוחד בשלבי גיל המעבר, משום שביכולתה לסייע בתהליכי ההאטה הטבעיים שחלים בגוף עם השנים: תהליכי התנוונות השריר, הגיד, הרצועות, הפרקים והעצמות. בדיוק בגלל זה בנינו בסטודיו C, תכנית אימונים ייעודית לגיל המעבר. 

התעמלות לנשים בגילאי 60 +, היא תכנית ייחודית המותאמת לטיפול וסיוע בשינויים החלים בגיל המעבר בגוף האשה. יתרונה הגדול של פעילות גופנית בגיל זה, הוא בחיזוק מאסת השריר והגידים. לכן חשוב להתמיד בפעילות במיוחד כשמתבגרים, על מנת לסייע לגוף להתחזק כשהוא עובר את תהליכי גיל המעבר.
השיעורים בתכנית,  בנויים על תרגילים אשר מסייעים בשימור צפיפות המינרלים בעצמות ומפחיתים את הסיכון להדלדלות עצם (אוסטופירוזיס). התמדה בשיעורים אלה, יפחיתו את הסיכוי לפגיעות חמורות כתוצאה מנפילות, יחזקו עירנות וחיוניות, יגבירו מאסת עצם ויחדדו את גמישות המפרקים.

 

על מה עובדים בתכנית?
בתכנית נתמקד בשיפור שיווי המשקל, שיפור הגמישות, מהירות התגובה והיציבה.  התרגילים בתכנית מסייעים להגדיל את טווח התנועה של המפרקים, ומחזקים את השרירים.

למה חשוב שתתמידי בפעילות גופנית מבוקרת?
במילה אחת- אוסטופירוזיס. אוסטופירוזיס היא מחלה המתפתחת אצל נשים בגיל המעבר בשל שינויים הורמונלים. מחלת האוסטופרוזיס גורמת לעצמות דלילות אשר פגיעות לשברים. אזורי הגוף המועדים לפורענות  במחלה הם פרק כף היד, חוליות עמוד השדרה וצוואר הירך. 

חשוב שתדעי- תהליך איבוד או דלילות העצם, הוא תהליך בלתי הפיך והוא מתגלה רק לאחר שנוצר שבר בעצם.  אז מה הפתרון? מניעה.  פעילות גופנית מאפשרת האצה של תהליכי בניית הגוף על פני הריסת תאי הגוף. זו הסיבה שחשוב לייצר שגרת אימונים גופניים כבר בגילאים צעירים יותר, כדי להגיע לגיל המעבר עם מאסת עצם מירבית.
 

מתחילה להתאמן רק עכשיו?
זה בסדר. אין גיל מאוחר מדי בשביל לעשות את השינוי באורח החיים וליהנות מאיכות חיים בריאה וחיונית. אנחנו מזמינות אותך לייצר שגרה תומכת והדרגתית של התעמלות בוקר, בה נבנה בהדרגה את חוזק הגוף, וגם את הדימוי  העצמי וההרגשה שלך, כדי שתוכלי ליהנות מאורח חיים חיוני ומלא איכות, במיוחד בגיל המעבר.

שלך ובשבילך, צוות סטודיו C.

פרטים והרשמה