חיטוב הגוף: תרגילי בטן לנשים שרוצות תוצאות

מכירה את הרגע הזה שתוקף אותך כשאת הכי לא מצפה לו? לרגעים לא צפויים יש נטייה להתנפל עלינו כשאנחנו הכי לא מוכנות ובדרך כלל זה נשמע ככה: "וותרי. אל תתעמלי היום". ולא משנה מה הסיבה, או כמה קשה היה היום שלך. הרגעים האלה בהם את מתלבטת אם להתחייב ולהתקדם עוד צעד לכיוון ה-את הטובה ביותר שמגיע לך להיות, הם רגעים שחייבים לטפל בהם כאן ועכשיו.
 
אנחנו בסטודיו C מכירות את כל התירוצים והרגעים הללו, ויודעות שיצירת שגרת אימון מחייבת, היא הכלי הטוב ביותר שנוכל לספק לך. המחויבות שלנו עבורך היא לבנות לך חווית אימון מהנה שתרצי להתמיד בה. אנחנו נסמן ביחד מטרות ונכבוש אותן ביחד, בדרך מהנה ותומכת. אנחנו יודעות כי אין כמו התחושה שנובעת מהידיעה כי הגעת ליעד שלך. כבשת. עשית את זה. אנחנו גם יודעות, שאת הולכת ליהנות תוך כדי האימון עצמו וזה יתרון כפול שינתב אותך לאורח חיים בריא.

ולכן כשתוקף אותך רגע לא צפוי כזה, אנחנו ממליצות לך להקשיב לעצמך ולאינטואציה שלך-  הזכרי כיצד אימון גופני גורם לך להרגיש (פשוט נפלא) ודעי שכל אימון מקרב אותך קצת יותר לאשה הראויה שאת.  
אז במיוחד בשבילך ובשביל רגעים כאלה, ריכזנו תרגילי בטן שיעשו לבטן שלך נפלאות ויגרמו לך להקשיב לה, קצת יותר.

תרגילי בטן מומלצים

אז כיצד מתחילים לאמן שרירי בטן? מתחילים מהראש: מתחייבים לאימון ולהתמדה בו, לא ניגשים לאימון ללא הכנת הגוף על ידי תרגילי חימום, ומקשיבים לבטן בכל תרגיל כדי שתוכלי לבצע פעילות מושכלת בעצימות המתאימה לך.  השיעורים שלנו בסטודיו C, כוללים מגוון רחב של תרגילי בטן לנשים  ומתאימים את עצמם לעצימות שמתאימה לגוף שלך.  אם את רק מתחילה או שאת חוזרת לאימון אחרי הפסקה ממושכת, אנו ממליצות לך להיות סבלנית ולהגביר את עצימות אימוני הבטן בהדרגה. אל תוותרי על אימון מתיחות לפני שאת פוצחת בסדרת תרגילי בטן, על מנת לחמם את השרירים ולהכין אותם למאמץ. והכי חשוב- בני לך שגרת אימונים שתחייב אותך ותעזור לך להתמיד. תוצאות  ניכרות לאורך זמן ובעבודה עקבית. 

1. עמדת מוצא:

  • מנח:
    שכבי בשכיבת קירוס.
  • תרגיל:
    תוך כדי איסוף (שאיבת) הבטן, הרימי את רגלך עד ליזווית של º90 בין שוק לירך, והחלי בהחלפות רגליים לסירוגין – (הקפידי על בטן אסופה לכל אורך התרגיל).
  • חזרה:
    בצעי ברצף 15 החלפות, שחררי וחזרי על התרגיל.


2. עמדת מוצא:

  • מנח:
    בעמידת שש – (עמידת ידיים וברכיים).
  • תרגיל:
    תוך כדי נשיפה אספי פנימה את הבטן (בשילוב שרירי קרקעית האגן) ונתקי מעט את הברכיים מן הרצפה, תוך שקצות האצבעות נעוצות ברצפה.
  • חזרה:
    שהי במצב זה 10 ש', שחררי וחזרי על התרגיל 3 פעמים.



3. עמדת מוצא:

  • מנח:
    בשכיבה על הצד תוך כדי הישענות על האמה והמרפק, רגל עליונה מונחת מלפנים לרגל התחתונה – כשהרגליים ישרות.
  • תרגיל:
    נתקי את האגן מהרצפה והתרוממי מעלה.
  • חזרה:
    שהי במצב זה 10 ש' וחזרי למצב ההתחלתי, חזרי על התרגיל 3 פעמים.


4. עמדת מוצא:

  • מנח:
    בשכיבת אמות על הבטן –מרפקים בקו אחד מתחת לכתפיים צמודים אל הגוף. פלג גוף עליון מורם ,עורף בהמשך לעמוד השדרה-מבט אל הרצפה.
    ניתן להניח כדור תחת כפות הרגליים על מנת לערער את שיווי המשקל ולהוסיף אתגר לתרגיל.
  • תרגיל:
    תוך כדי נשיפה כווצי (אספי) בטן פנימה עד לניתוקה מהרצפה.
  • חזרה:
    שהי במצב זה בין 10-5 שניות ושחררי. חזרי על התרגיל 5 פעמים.



תרגילים לבטן שטוחה , נועדו לעורר את שרירי הבטן שלך. יכול להיות שהבטן תהיה תפוסה יום למחרת. זה בסדר: הגוף מתרגל בהדרגה ובונה את השריר עם כל תרגול. עם הזמן, את תרגישי כיצד שרירי הבטן מתחזקים והבטן הופכת חטובה יותר. שריר תפוס ייעלם בהדרגה ותוכלי לייצר שגרת אימונים של תרגילי בטן  באופן יומיומי. 
בצד זה, חשוב שתזכרי את מה שכל מי שמתרגלת תרגילי בטן לנשים יודעת: על מנת לראות תוצאות חשוב לשלב דיאטה מאוזנת בתפריט.
שרירי בטן חזקים ומעוצבים הם תוצאה של שילוב תרגילי בטן, פעילות אירובית לשריפת שומנים ותפריט מאוזן.

וזכרי, חיטוב הגוף - במיוחד עבורנו הנשים הוא לא מותרות. דווקא עבור נשים, תרגילי בטן יעניקו מיצוק של עור שנמתח במהלך ההיריון והידלדל לאחריו ויכניסו את הכל פנימה. שגרת אימונים תסייע לכלל היציבה וככל שתתמידי בשגרת תרגילי בטן, את גם תרגישי בשינוי בחוזק ובחיוניות שלך.   אנחנו בסטודיו C מבינות כי בטן חטובה משפיעה על כלל המראה וכן, גם על ההרגשה ועל הדימוי העצמי. אל תחכי וצרי את השינוי כבר עכשיו. זכרי שאנחנו כאן בשבילך כדי לעזור לך להגיע לתוצאות.  לך יש מחויבות אחת - ליהנות. המחויבות שלנו בסטודיו C עבורך, היא להוביל אותך לתוצאות דרך אתגר הנאה ותמיכה. דברי איתנו. אנחנו נעזור לך לבנות את שגרת האימונים שלך בסביבה נשית ותומכת שדואגת לך. 

אנחנו פה בשבילך.
צוות סטודיו C.

למגוון החוגים שלנו לחצי כאן >> חיטוב הגוף  

פרטים והרשמה