הירשמו עכשיו למועדון הלקוחות שלנו וקבלו הנחות וגישה למבצעים מיוחדים

תרגילי כושר לבטן

עם יד על הלב, מי לא היתה רוצה בטן שטוחה וסקסית? כולנו! אז נכון שאידיאל היופי שכולנו מכירות, אומר לנו שבטן שטוחה הוא סימן לנעורים ולסקסיות. אבל אם נלך כמה מאות אחורה לתקופת הרנסנס, נראה שאידיאל היופי אז היה דווקא בטן שמנמנה ורכה.

אנחנו בסטודיו C לא עוסקות באידיאלים. השאיפה שלנו היא להוביל אותך לגרסה הכי טובה של עצמך. לאותה את שהיא הכי חזקה, חיונית ובריאה שתוכלי להיות. ללא השוואות וללא אידיאלים.
גם אם עברת הריונות ולידות ואת מרגישה שהבטן היא לא מה שהיתה פעם, דעי כי אימון וחיזוק של שרירי הבטן יקלו עליך בפעילויות יומיומיות, משום ששרירי הבטן מעורבים כמעט בכל פעולה שאנחנו עושות. ככל ששרירי הבטן יהיו חזקים יותר, את תחושי חזקה יותר בכל פעולה.
אם חשבת שבטן שטוחה היא נחלתן של דוגמניות, את די צודקת: מחקרים מראים כי בטן שטוחה היא הרבה פעמים עניין של גנטיקה. החדשות הטובות הן, שאת יכולה להיות מחוטבת ומעוצבת ללא קשר למבנה הגוף שלך, פשוט על ידי תרגול עקבי של שרירי הבטן.
תרגילים לבטן מחזקים ומהדקים את השרירים ותורמים למיצוק העור. אימון עקבי של הבטן, יכניס את הבטן פנימה וימצק הידלדלות עור שנוצרה בעקבות השנים או כתוצאה מהריונות.

אז איך מתחילים?

כל מי שמתאמנת אצלינו בסטודיו C, יודעת כי המפתח לחיטוב וחיזוק הוא התמדה והנאה. ללא הנאה לא תוכלי להתמיד בשגרת האימונים לאורך זמן. עם הזמן את תגלי, שללא התמדה, גם ההנאה נפגעת. אם את מחוייבת, מוכנה לאתגר ורוצה לייצר שגרת תרגילי כושר לבטן, חשוב שתדעי כי תרגילי כושר לבטן אינם יכולים להוריד שומן.
רק שילוב של חיזוק שרירי הבטן עם תפריט מאוזן והפחתה בצריכת הקלוריות היומית, יורידו אחוזי שומן וידגישו את שרירי הבטן שאת עובדת עליהם. אז כדי להבטיח שהבטן שלך תהיה במיטבה, תמצתנו עבורך מספר תרגילי כושר לבטן שיחטבו את הבטן ויוציאו אותך חטובה, חיונית וחזקה.
לגזור ולשמור:

1. עמדת מוצא:

  • מנח:
    התחילי בשכיבת קירוס (שכיבה על הגב עם ברכיים כפופות).
  • תרגיל:
    תוך כדי שאת שואבת (אוספת) את הבטן, הרימי את רגלך בזווית של º90 בין השוק לבין הירך. לאחר מכן, התחילי בהחלפות רגליים לסירוגין (לאורך ביצוע התרגיל כדאי להקפיד על בטן אסופה פנימה).
  • חזרה:
    בצעי סט של 15 החלפות רגליים, שחררי וחזרי על התרגיל שנית.

 

2. עמדת מוצא:

  • מנח:
    עמדי עמידת שש (עמידת ידיים וברכיים).
  • תרגיל:
    תוך כדי נשיפה, אספי את הבטן פנימה (יחד עם שרירי קרקעית האגן). לאחר מכן, נתקי מעט את הברכיים מהרצפה בזמן שקצות האצבעות נעוצות ברצפה. הישארי במצב זה 10 שניות.
  • חזרה:
    שחררי וחזרי על התרגיל עוד 3 פעמים.

 

 

חשוב שתקשיבי לבטן שלך ולעצמך. ככל שתתמידי בפעילות, תוכלי להכיר את הגוף שלך טוב יותר ולהתחבר אליו. תוכלי לזהות מתי תרגיל מסוים קשה מדי כרגע, או שהגיע הזמן להעלות עצימות בתרגיל. אחד היתרונות של יצירת שגרת אימונים הוא ההכרות המחודשת שלך עם גופך.
אנחנו בסטודיו C, מלוות נשים אשר לומדות להתחבר לגוף שלהן, להכיר את יכולותיו ולאתגר אותו בצורה מושכלת. זהו תהליך נפלא של למידה על עצמך ועל הגוף שלך. הוא תוצאה של התמדה, מסירות והקשבה עמוקה לגוף.
ממשיכים עם התרגילים הבאים:

3. עמדת מוצא:

  • מנח:
    שיכבי על הצד, הישעני על האמה והמרפק, הניחי רגל עליונה לפני הרגל התחתונה.
  • תרגיל:
    הקפידי שרגלייך ישארו ישרות. נתקי את האגן מהרצפה והניעי את גופך כלפי מעלה. החזיקי במצב זה 10 שניות ולאחר מכן, חזרי למצב ההתחלתי.
  • חזרה:
    חזרי על התרגיל 3 פעמים.

 

4. עמדת מוצא:

  • מנח:
    שיכבי בשכיבת אמות על הבטן, הניחי את מרפקייך בקו אחד מתחת לכתפיים, תוך שהמרפקים צמודים אל הגוף. הקפידי על כך שפלג הגוף העליון יהיה מורם, העורף יהיה בהמשך לעמוד השדרה ומבטך אל הרצפה.
    להוספת אתגר וקושי לתרגיל, ניתן להניח כדור קטן תחת כפות הרגליים לעירעור שיווי המשקל.
  • תרגיל:
    תוך כדי נשיפה, כווצי (אספי) את הבטן פנימה עד שתרגישי את ניתוקה מהרצפה. שהי במצב זה כ- 10-5 שניות ושחררי.
  • חזרה:
    חיזרי על התרגיל 5 פעמים.

 

ההמלצה שלנו- נסי לשלב את התרגילים הללו כ 3-4 פעמים בשבוע, כדי שתוכלי לראות תוצאות. בינינו, אם את כבר משקיעה בבטן שלך, כדאי שכלל הגוף יישר קו ויתחטב. שלבי תרגילי כושר לידיים שיחטבו את הזרועות. שלבי גם תרגילי כושר לחזה כדי להשלים את חיטוב החלק האמצעי של הגוף.
איך? זה ממש פשוט- היכנסי לאחד מן הסניפים שלנו והתחילי להתאמן בסביבה מעצימה, נשית ותומכת שלא עוסקת באידיאלים אלא בך.
נגדיר ביחד מטרות שתוכלי להתמיד בהן וניישם אותן בכל אימון בצורה מהנה, חויתית ומפרה. אנחנו כאן בשבילך.

שלך,
צוות סטודיו C.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תפריט נגישות

X