הירשמו עכשיו למועדון הלקוחות שלנו וקבלו הנחות וגישה למבצעים מיוחדים

תרגילי כושר סטודיו סי

אז נכון שאין לך זמן ושאת אלופה בלג’נגל אינספור משימות בבית, בעבודה ועם הילדים. ובתוך כל זה- למי יש זמן לתרגילי כושר? אבל די, הגיע הזמן.
קחי פסק זמן לעצמך ונצלי אותו כדי להוציא לפועל את הגרסה הכי טובה של עצמך. מגיע לך. אנחנו בסטודיו סי, כאן בשביל לספק לך את הכלים וההזדמנויות לייצר לעצמך שגרה של זמן איכות עם עצמך.
זמן בו תרגישי טוב יותר עם עצמך. מדוע? משום שביצוע תרגילי כושר לחיטוב הגוף, הם הזדמנות מצוינת להתחבר לגוף ולהגיע לתוצאות. וזכרי מה שהמדריכות שלנו תמיד אומרות- להשקיע בעצמך זה להשקיע גם בסביבה היקרה לך.

אז אחרי מילות העידוד הללו, אנו רוצים להעניק לך סט של כלים ותרגילים לחיטוב הגוף, שיוכלו לשרת אותך בכל מקום- גם במשרד. ריכזנו מספר תרגילי כושר שאת חייבת לעצמך: פשוטים, קלים לביצוע והכי חשוב –נתפרו כדי שתתמידי בתרגול.

חיטוב הגוף כיצד זה עובד?

תרגילי כושר לחיטוב הגוף נועדו לחזק את הטונוס השרירי. הם עובדים על התנגדות וכיווץ שרירי (טונוס) וכאשר השרירים שלנו חזקים, הם בעלי יכולת תיפקוד גבוהה. ויש עוד יתרון- שריר חזק הוא שריר ששורף יותר קלוריות ומותיר את הגוף מחוטב ומעוצב. תרגילי הכושר משפרים את זרימת הדם, את חילוף החומרים ובעיקר- גורמים לנו להרגיש טוב יותר ולהראות טוב יותר.

אז ממה מתחילים? קבלו כמה תרגילים לחיטוב הגוף שיעשו לכן, לגוף שלכן ולהרגשה שלכן, נפלאות.

כיצד התרגילים בנויים? סט מאוזן של תרגילי כושר כולל התמקדות באזורי גוף שונים בעצימויות משתנות. כך למשל, תרגילי כושר לרגליים, יחזקו ויחטבו את פלג הגוף התחתון- הישבן, הירכיים והשוקיים. הרגליים נושאות את הגוף ולכן חיזוק שרירי הרגליים, יעניק לך גם קלות תנועה רבה יותר ביום -יום. תרגילי כושר לבטן, הם תרגילים שנועדו לחזק את שרירי הבטן. שמירה על עקביות בתרגול לבטן, יקנו לבטנך מראה שטוח ומעוצב. את התוצאות אתן תרגישו במשימות היומיומיות שלכן וביציבה.

1. תרגיל לחיזוק הירך החיצונית:

  • מנח:
    שכבי על הגב, הידיים כפופות ותומכות בעורף או מונחות מתחת לאגן במצב אגרוף – (לתמיכה).
  • תרגיל:
    כופפי את הברכיים לכיוון החזה ויישרי את הרגליים לכיוון התקרה. מתחי את כפות הרגליים בצורת פלקס. וחזרי למצב ההתחלתי.
  • חזרה:
    בצעי את התרגיל 20 פעם ברציפות.

 


2. תרגיל לחיזוק וחיטוב פנים הירך:

  • מנח:
    שיכבי על הגב כאשר רגלייך מוצבות בקרוס על הרצפה. הציבי את ידייך על הבטן או לצידי הגוף. (שימי כרית/כדור בין הרגלים, באיזור שקרוב לברכיים).
  • תרגיל:
    לחצי את הכרית פנימה כ – 20 לחיצות פנימה.
  • חזרה:
    שחררי, וחיזרי על התרגיל 3 פעמים.
    *השחרור בין התרגילים יבוצע בהצמדת כף רגל אל כף רגל ופתיחת הברכיים לצדדים.


3. חיזוק הזרוע האחורית:

  • עמדת מוצא:
    ישיבת קירוס, ידיים מונחות מאחורי הגב, אצבעות פונות קדימה, החלי בכפיפת מרפקים ויישורם, תוך כדי דחיפת הרצפה. בצעי את התרגיל כ -20 פעם.
  • חזרה: שחררי וחזרי על התרגיל 3 פעמים.

 


4. תרגול בטן:

תרגיל מס’ 1:

  • עמדת מוצא:
    בעמידת שש: (עמידת ידיים וברכיים). תוך כדי נשיפה אספי בטן פנימה (בשילוב שרירי קרקעית האגן) ונתקי מעט את הברכיים מהרצפה, קצות האצבעות נעוצות ברצפה. שהי במצב זה 10 ש’, ושחררי.
  • חזרה:
    חזרי על התרגיל 3 פעמים.

 


תרגיל מס’ 2:

  • עמדת מוצא:
    בשכיבה על צד ימין: יד ימין ישרה בהמשך לגוף ומתחת לראש, יד שמאל תומכת מלפנים. תוך כדי נשיפה, אספי בטן פנימה, נתקי את רגל שמאל מעלה וצרפי אליה את ימין. שהי במצב זה 10 ש’ ושחררי.
  • חזרה:
    חזרי על התרגיל 3 פעמים.

 


וזכרי, את סט התרגולים האלה, את יכולה לבצע בכל מקום. הם לא ייקחו יותר מחצי שעה של פעילות רציפה. הסוד הוא בהתמדה ולכן אנחנו מזכירות לך, שאנחנו בסטודיו סי כאן בשבילך: עם מגוון של סניפים בכל הארץ וחוויה נשית מעצימה שאין בשום מקום אחר. כדי להתמיד בשגרת האימונים, חשוב שתהיי מוקפת בשגרה תומכת. היכנסי לאחד מהסניפים שלנו. אנחנו נעזור לך להוציא החוצה את האת הכי טובה שמגיעה לך להיות.

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תפריט נגישות

X