הירשמו עכשיו למועדון הלקוחות שלנו וקבלו הנחות וגישה למבצעים מיוחדים

הפלייליסט המוצלח לפעילות אירובית

הפלייליסט המוצלח לפעילות אירובית

משום מה הרבה אנשים חושבים שמוסיקה של ריקודים היא גם מוזיקה של אימון, תכל’ס זה לא נכון. מחקרים מאששים שמוזיקה מסייעת לאימון הגופני, אז מכיון שמוזיקה זה לגמרי המקצועיות שלנו, החלטנו לתרום את גופנו למדע ולהביא לכם את ההסבר המדעי לפלייליסט שיביא אתכם אל הכושר

הידעת?

מוסיקה של “ריקודים” היא מוסיקה של 120 פעימות בדקה, מחקרים מדעיים מוכיחים שמוסיקה כזאת היא מוזיקה מצויינת לחימום וגם להתקררות של אחרי האימון, אבל בטח לא מה שיעזור לכם באימון האירובי שלכם. אז אם Roar של קייטי פרי עושה לכם את זה, או שאולי זה קניה ווסט, נצלו את זה כדי להכניס למצב רוח טוב לאימונים כי מוזיקה כזאת עושה לנו חשק להזיז את הישבן, ומיד מכניסה אותנו למצב הרוח הנכון – זה מכניס לנו אנרגיות וזה לא פחות חשוב. ההכנה המנטלית לקראת אימון היא חיונית ומוזיקה ידועה כגורם משפר. מכיון שבאופן תת מודע הגוף מתאים את עצמו לקצב של המוזיקה – כדאי מאוד שתגיעו לאימון האירובי עם פלייליסט מתאים שיתן לכם 40 דקות של אימון בקצב מהיר וזה כן כולל חיוך.

כנסו ל- Beat

רוצים את זה במספרים? כאשר אתם מתאמנים עם מוזיקה, מסתבר שהיא משפרת לכם את היכולת בין 10% ל- 15% – כן, רק לשמוע את המוזיקה הנכונה מוציא מכם לפחות 10% יותר – עקרונית זה היה שווה את המאמץ, רק שבחירת מוזיקה זה לא ממש מאמץ, זה אפילו ממש כיף לרובנו. מה גם שאם אנחנו יודעים איזו מוזיקה אנחנו רוצים בדרך כלל נוכל למצוא פלייליסט מוכן להורדה. אם זאת מוזיקה לאימון אירובי, הקצב שלה צריך להיות של 145 ביטים ומעלה. מה זה אומר? זה אומר המון היפ-הופ, פופ וגם ראפ. המוזיקה חשובה גם למתאמן היחיד אבל לא פחות גם בתוך קבוצה. זו הסיבה שמאמנות ומאמנים כבר מזמן הבינו את הקשר בין מוזיקה וקצב להצלחה של האימון וזה בא לידי ביטוי בחוגים השונים. אירובי, ספיניניג, קיקבוקסינג, זומבה, Hiit וכמובן גם ריצה ואימוני עיצוב או אינטרוולים הופכים להיות גם יותר אינטנסיביים וגם יותר כיפיים בזכות המוזיקה המתאימה. שנאמר כנסו ל- beat, כנסו לכושר.

אתם רוצים סיבולת יותר גבוהה? הקצב יתן לכם את זה

כמה המוזיקה טובה לאימונים? ובכן, מסתבר שמוזיקה עושה לנו טוב מההתחלה. מוזיקה מכניסה לנו מוטיבציה, שירים קצביים שעושים לנו טוב, גורמים לנו לרצות לזוז. הקצב שגורם לנו להתאמן טוב יותר, גם משכיח מאיתנו את נקודת העייפות ומאפשר לנו להגיע ליותר, להתאמץ יותר ובכך לשפר את ההישגים ואת הסיבולת. אנחנו נכנסים אוטומטית לקצב ופשוט זורמים איתו ובלי לשים לב מאימון לאימון משתפר הכושר ועולה הסיבולת. המוזיקה מגיעה לקצב הנכון, פעימות הלב מסתנכרנות עם הקצב, התנועות מתאימות את עצמן בלי שנשים לב בכלל והכל נעשה מפוקס יותר. איכשהו המוזיקה הופכת את הקוארדינציה לפשוטה יותר בכלל בתת מודע, אבל אנחנו תמיד אומרים שכל מה שטוב הוא עוד יותר טוב עם מוזיקה.

מוזיקה – זה התענוג שלך

מחקרים מראים שמוזיקה מעוררת את האיזורים במוח שאחראיים על הפרשת הורמונים מעוררים ובעיקר אדרנלין וסרוטנין (כן, בדיוק ההורמון שגם מופרש אחרי שאוכלים משהו מתוק), העוררות הגופנית הזאת מעצימה את היכולות הגופניות שלנו וגם עושה לנו טוב. כאשר המוזיקה מתאימה לקצב, השילוב הזה רק מעצים את ההנאה הגופנית שאנחנו מרגישים. לא יודעים מה איתכם אבל מבחינתנו רק זה זאת סיבה מספיק טובה לדאוג שבאימון שלנו המוזיקה תהיה בדיוק מה שעושה לנו טוב. אימון ומוזיקה שני דברים שהולכים טוב ביחד, אבל אנחנו כבר מזמן טוענים שהחיים יותר יפים עם מוזיקה. בקיצור – הפלייליסט לאירובי זאת הדרך לכושר עם אושר. מה שבעצם לא ברור כאן, זה למה אתם עדיין כאן ולא התחלתם להרכיב לכם את הפלייליסט…

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תפריט נגישות

X